onsdag 21 december 2011

ETT SMAKPROV PÅ MINA ARTIST TAVLOR

Eftersom jag älskar musik och även älskar min underbara hobby så brukar jag ofta överlämna, som en gåva, en tavla eller ett biografiskt album till artister jag tycker om. Albumen har jag inte fotograferat eftersom de är alltför personliga. Men jag visar här bilder  på tre tavlor som jag har givit Rikard Wolff, Carola som minne av hennes utmärkta show Elvis, Barbra och jag och sen till ordkonstnären Owe Törnqvist. Owe är den som sjöng den allra första rock n roll låten här i Sverige. Men han har blivit känd för en annan typ av musik. Ni har nog hört hans Dagny för att nämna en av alla de underbara låtar han skapat. Vid 80 + turnerar han och minnet är knivskarpt. Carola tavlan har sin ram medan de andra två ännu inte blivit inramade då fotona togs.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar